Tazecikanneeee Annelerim bebeğime kendi kartımda hesap açıp gelecek için birikim yapmak istiyorum nasıl yapılıyor biliyor musunuz sizlerde yaptınız mı kartım ziraat
merveozsoy Tazecikanneeee evet bende kızıms yaptım bankacıyım zaten onun adına açılıyor kimliği ve kendi kimliğinizle gidip açılıyor
birtutambilgi Tazecikanneeee hayır neden olsun benim hesabımın alt hesabı gibi duruyor arada para atıyorum bu kadar
merveozsoy Tazecikanneeee kendi kimliğiniz ve çocuğun kimliğiyle bankaya gidip çocuk hesabı açtırcam diyorsunuz benimki iş bankası ama orda kumbara hesabı falanda oluyor gerçi birikiyor