Günaydın arkadaşlar, bebeğim 1 yaş 20 günlük. 3-4 gündür uyku sorunlarımız var. 4 buçukta uyandı hâlâ sallıyorum. Uyumuyor. Gecede çok sık uyandı. Gözlerini ovuşturuyor. Uykusunu alması mümkün değil. Bütün 1 yaşlar böyle mi yoksa benim kızımın bir sıkıntısı mı var anlamadım. Ağlamıyor, beşiğinde kalkıp gülücükler saçıyor.