B1elf 3 buçuk yaşında oğlum var. 3 yaş sendromunda kendisi, her şeye hayır diyor sürekli ikna etme halindeyiz. 6 aylıktan beri kendisi odasında uyuyordu uyku eğitimi vermiştim. Ona rağmen uyumucam diye dolanıyor ortalıkta. En son bu damlayı denedim. Suyla karıştırıp içirdim, sadece sakinlik verdi. Öyle bayıltma falan olmuyor uykuya geçişi kolaylaştırıyor sadece. Bizim inadımızı kırdı ama sabaha karşı uyanmalarını falan kesmedi. Bir zararı olacağını düşünmüyorum doktorlar da tavsiye ediyor.