Kızlar ağzımın içinde dudağımda birşey çıktı. Yara gibi küçük hafif beyaz birşey. Yemek bile yiyemiyorum çok acıyor konuşurken bile dişim sürtüyor acıyor. Geçer diye düşünürken birtane daha çıktı. Ne iyi gelir krem falan var diye duymuştum ama hiç başıma gelmedi daha önce adını falan bilmiyorum. Bilen varmı ?