Gokce_17 Kızlar 7.5 ay önce doğum yaptım hala adet olmadım evimiz asma tavan o kadar sıcakki adet olmadığım için vücudum yanıyor uyuyamıyorum sıcaktan ateş gübiyim ne yapıcam artık adet olmak istiyorum 🥺
Yusufff-41 Gokce_17 iki su bardağı suya bir soğan kes kaynat dinlendir suyunu iç bir kaç gün yap söktürür
Ozdmr06 Gokce_17 ben çok şey denedim kızım 10 aylıktı ilk defa hastalanınca bende stresten adet olmuştum
Gokce_17 Ozdmr06 çok fazla şişkinlik agresiflik ve sıcaklık yaşıyorum bunalıyorum bian önce olurum inşallah
Wanderlust Gokce_17 emziriyorsaniz hicbirsey denemeyin herkesin kendine gore vakti var ben 11.ayda olmustum arkadasim 14.ayda 🤷🏻♀️ emzirmiyorsaniz bir doktora danisin
Wanderlust Gokce_17 o zaman bekliceksiniz kur fln denemeyin istemekle olmuyor malesef herkesin bunyesi farkli siz de zamaninizi bekliceksiniz