Hasımlar bahçeli eve geçtim ama böcekler maalesef sıcak havalarda yakamızı bırakmıyor. Sirkeli suya gelmez diyorlar devamlı sirke ve karbonatla temizlik yapıyorum. Verandayı hatta bahçeyi defalarca ilaçladık. Çamaşır suyu elimden eksik olmuyor camlarda sineklik var. Nerden çıkıyor bunlar anlamıyorum. 😩 bi akıl verin bana.