Benimde kızımda 2 aylıkken tek bir gözünde çapaklanma olmuştu şuan 3 bucuk aylık iki gün sürdü akşamına kendi sütümü sürmüştüm üçüncü günün sabahına düzelmişti çapaklanma olmadı bidaha merak etmeyin her bebekte olan bişey bu anne sütünden daha faydalı hiçbir şey iyi gelmez bebişlere o yuzden bol bol aklınıza geldikçe sütünüzden sürün