12 aylığız ama hâlâ 7 buçuk kg da napcam böyle bilmiyorum yemiyor yemeyince beslenme yetersizliği oluyor tâbiki. Ya daha da 7 kg ya düşerse diye korkuyorum 🙄 diş çıkarma hareketlenme derken hiç yemiyo. Yedikleride ideal kilo ya ulaştırmiyor.Açıkmıyor mu anlamıyor mu açıktigini anlamadım gitti. Açıksa önündekileri yemeğe çalışmazmi.