Ugurbocegim19 Asilmom_ 37.9 hafif ateş. 38.5 dan sonra yüksek ateş oluyor. Seninki de normal ateş yapması illaki olur Aşı vuruluyor sonuçta canım l. Calpol hem ağrısını alir hem ateşi düşürür rahat uyur