@Liyaninannesii97 Solgar b12, gunde 6 tane kullaniyorum. Uce boluyorum her ogunde 2 tane olucak sekilde. Buna ek olarak cocuk doktorumuz hamilelikte kullanilan multivitamin ve takviyelere 6 ay devam etmemi soylemisti. Folik asit, d, demir aksatmamak gerekiyormus. Sut arttiricam diye her buldugunu da yeme lutfen daha bugun bebegimin sut alerjisi oldugunu ogrendim. Baklagil ve sebze meyve agirlikli beslenmek lazimmis. Et kuzu eti olmali dedi. Sut kalitesi bu sekilde artarmis. Sutun az olabilir ama onemli olan kalitesi. Bir de her cocuk ve anne farklidir. Hic yorma kendini. Bol bol dinlenmeye calis. Gecicek bu gunler.🌸