meva_kus Kızlar bebeğim 41 gunluk. Ya internette okuyorum biberonla süt içme süresi 15 dk olmalı yazıyır. Ama benim kızım öyle bi içiyoki her seferinde tıkanıyo. Ve 70 cc 1 dk falan sürüyo Allah aşkına normal mi 🤦🏽♀️
[silindi] meva_kus Aventte o kadar hızlı olmaması gerek. Oğlum 6 aylık daha büyük yani emmesi daha güçlü 120 cc yi 10 dkda falan emiyor öylesine hızlı değil çünkü
meva_kus mom0989 ne yapabilirim bilgin varsa yardımcı olabilir misin ben bileğimle bakarken bile zor damlatıyorum
Sngl1202 Benimkide biberonu verdiğimle aldıgım bir alıyor saniyesine bitiriyor tıkanıyor ama yinede emmek istiyor boşver varsın öyle olsun hem daha çabuk kilo alır öyle içtiği için sadece gaz yapar sığınamaz o kadar
mom0989 meva_kus canım çekim gücüyle bileğine damlatman aynı değil. Sıcak su koy biberonu çevir bak bakalım kaç delikten alacak
Ozanesma meva_kus 1 dkda 70 cc mümkün değil bitmez normal şartlarda. Biberon deliği fazla açıktır. Benim oğlum da 1 aylık, 80 ccyi bitirmesi 10 dk civarında sürüyor aynı biberonla.
meva_kus Ozanesma ay ben de diyorum hızlı cekiyo diyolar cok rahatsız oluyo ya cocuk. Bi sorayım bakayım satan biyere kardılaştırayım
Tugceksck meva_kus valla benim kızımda bi problem var o zaman benim ki 120 cc yi yarım saatte zor içiyor bizim biberonumuz da avent burda baktım da herkesin ki 10 dk 15 dk da içiyormuş benimki niye böyle acaba ya
Tugceksck meva_kus bazen sinir bozucu olabiliyor oyalana oyalana içiyor çünkü hadi kızım hadi diye diye gün bitiyor 🤷♀️
meva_kus Tugceksck herkesin derdi baska ben de ağzından cekiyorum sürekli boğulmasın diye kırk takla atıyorım o dakikalar içinde. Kendini bilmiyor hiç