yookkdahaneler Bu sıcakta tir tir titriyor dua eder misiniz lütfen duş aldırdım şurup verdim düşmüyor
Ldy yookkdahaneler hemen hastaneye götürün muhtemelen enfeksiyonu yüksek serum ve antibiyotiksiz düşmez
Hkshkshsk yookkdahaneler şurup verdiğin halde dusmuyorsa enfeksiyon yada kulak iltihabıdır 2 gün bende aynısı yaşadım hastaneye gittik sadece ateş vardı başka hiç biseysi yoktu kulakta iltihap var dedi ilaç verdi 10 gün muhakka kullan dedi sizde beklemeyin hastaneye gidin geçmiş olsun
keskebirazuyusam Beklemeyin hastaneye gidin lütfen, duayla olacak iş değil bu. Benimde oğlumun 2 gün önce asla düşmeyen dirençli ateşi vardı ve en son serum takıldı. Allah korusun havale falan geçirir çocuk
yookkdahaneler keskebirazuyusam gündüz gittim canım ilaçları olduğu için gece tekrar gitmek istemedim
elmaliturtam yookkdahaneler odayı serinletin, ıslak bez ile vücudu soğutmaya çalışın eğer dirençli bir ateş ise enfeksiyon olabilir doktor antibiyotik yazdı ise düzenli kullanın muhakkak iki üç güne geçer inşallah. Çok geçmiş olsun sabaha ateşsiz sağlıkla uyansın minik
yookkdahaneler elmaliturtam çok teşekkür ederim evet ilaçlarını kullanıyorum bir an önce geçer inşallah