Ne kolay yazıyorsunuz mama ver mama verme diye ya. Doktor ver demiş, biri çıkıyor bence verme diyor. Oldu paşam. Benim bebeğim sarılık oldu her çocuk gibi. Sütüm çok vardı hatta hiperlaktasyon (tazyikli süt) sorunum var, elle sağımda bile 2-3 dakikada 60ml süt çıkıyordu. Ona rağmen yenidoğanken sarılığı geçsin diye her emzirme sonrası 10-15cc mama verdim. Bazen saatte bir bazen iki saatte bir demek oluyor bu. Bunun sebebi de sütümün az olması değil, yeni emzirmeye başlayan annelerin sütü kalın olmaz, midede kalsın diye arkasından mama veriyordum ve sarılığı hemen geçti. Mamayı da şırınga ile veya kaşık biberonla verdim meme reddi yaşamamak için. Doktor ne diyorsa onu yapın ya buradan doktorculuk oynayanları dinlemeyin