Sahrabalam bende oglumun yememesinden cok cektim. Cok hevesle baslayip artik hevesimi kaybetmistim ve yemiyor diye asiri kafama takiyordum. Geceler boyu dusunuyordum. Sonra birgun devlet hastanesinde bir doktora gittigimde dert yandin.
Doktor hanim bana dediki benim oglumda boyle 1 seyi 25 kez teklif ederim 26cisinda yer. İsrarci olmayin dedi
Ogun bugundur ben asla israr etmiyorum. Ayran yogurt bizde kesinlikle yoktu mesela yemezdi yani pglum. Yakin tarih bir ornek vermek istiyorum. Ogun cok aciktim oglene dokto oğlum kahvalti etmisti marketten ayran aldim kendime ve ogluma da ben cok aciktim gevrek ayran yicem dedim. Oda bende yicem dedi. Hic sesimi cikartmadim tamam dedim herseyeen ikiser tabe alip eve geldi . Yine hic sesimi cikartmasn oturdum yemeye basladim. Bir baktim yiyor hatta ayrani iciyor.
Gercekten usteledigimizde pesinde kostugumuzda kafa patlattigimizda bence daha zora sokuyoruz. Acliktan ölmucek ya illaki yicek. Bu kafaya gelmek lazim bende cok gec geldim ama geldim 🙏 lutfen yipratma senden kendini biz onlara lazimiz. Ve gercekten ölmucekler ya illaki yicekler. Kosma pesinden. Yaptim corba yemek istersen soyle diyip cekil kenara. İnan soyluyorlar