Benim oğlumda 40 ından beri sabaha kadar kesintisiz uyuyordu 1-2 kere beslenmeye kalkıyordu şimdi 4 aylık olacak 2-3 saatte bir kalkmaya başladı atak haftasında yada uyku gerilemesi yaşıyordur bizde aynıyız beybim ama doktorum gece uykusunu önceki aylar bölmediğin için uyku gerilemesini kısa ve kolay atlatırsınız dedi inşallah sizinde bizimde öyle olur