Merhaba arkadaşlar
Benim bebeğim çok fazla gaz sancısı çekiyordu zeytinyagi . Gaz giderici damla ise yaramadı. Buraya bir iki konu acmistim bu sorundan dolayı. Bugün birsey keşfettim. Youtube de bir masaj. Belki bilenler olacaktır aranızda ama ben yine de sizinle paylaşmak istedim. En azından bebeklerimizin acısını hafifletmek için. link bıraktım bu videodaki masajı yaptım ve bebegim inanılmaz rahatladı çok şükür. Her alt degistirmeden önce yapmaya başladım 3 set halinde . Ve sonuç deliksiz uyku . Acayip rahatladı gazını güzelce çıkardı. Bi bakın isterseniz. Insallah fayda görürsünüz