Aryamomy merhaba bizde bu sabah çıkarttık bezi, bi niyet ettik bakalım. haftaya 2 yaşında olacak oğlum. 1. Çişini lazımlıktan kalkınca yaptı üzerine biraz aceleci davranıp oturmak istemiyor. 2. Geldi yanıma ama yetişemedik. Ve şimdi uyurken yaptı sanırım korktu da bi anda ıslanınca çok ağladı. Sizinki de ağlıyor mu üzerine yapınca, veya benim oğlum biraz pimpirik pisliği de sevmiyor mesela yemek dökülünce falan da ağlar. Anlayamadım, korkutmak istemiyorum da