Benim oğlum da daha cuma günü sünnet oldu. Hem de dil bağı vardı o kesildi. Çok zor bi şeyi yok sünnetin, sadece bez ile aldılar. 3 ay 26 günlüktü olduğunda, ağladı ama dil bağı için hafif anestezi verildiği için 5 saat kadar aç kaldı o yüzden ağladı. Sünnetten çıkan diğer çocuklarda ağlama yoktu pek.