Mustafaalpinannesii canısı 13 aylikken vermeye başladım ben . Ama organik köy sütü kaynanamlarin ineği var köyde her gittiğimde kaynatıp derin dondurucuya atıyordum gelirken kendimle getirip evde derin dondurucuya atıyordum.ki hâlâ da öyle yapıyorum.bittikce dondurucu dan çıkartıp ısıtıp veriyorum