piremsesssannesi eez bizde de işte hiçbir belirti yoktu enfeksiyon a dair hani huysuzluğu bile yoktu o yüzden bende alerji sanıyordum ya bir aydır ne çekiyor bebeğim farkında değilim kötü bir enfeksiyon Muş bir de bu
piremsesssannesi Jefk iki hafta antibiyotikli kullandık ilk haftadan düzeldi kalası ama enfeksiyon da azalma olmadı ikinci hafta da devam ettirdi azalma oldu üç dört lökosit e düştü probiyotik ile devam ettirdi bu şekilde attık