Bayanlar 11 aylik olduk hemen hemen .. normalde gece uykularımız iyidir ama dün sabaha karşı 5 te bi uyandı 1 buçuk saat geri uyutmaya çalıştım aglamiyo ama uyumuyo da ..neyse sabah ta normalde 10 da falan kalkar 8 .30 da dikildi ayağa. Neyse hadi bugünde böyle olsun dedim sonra sabah baktım hafif ateşi var .. üstünü incelttim sadec . Fazla değildi.. hafif de burun akıntısı.. 1 saatir de yine ateş yükseldi sanki 37.9 oldu duştan çıkardığım halde .. Gece uyku tulumunu giydireli miyim ne yapmaliyi m sizce. Dişten mi ki acaba bilemedim daha 2 dışımız var