tubiiik_ Kedigiller susuz kalmıs bıraz ama enfeksiyonda olabilir havalar cok sıcak artık bi çay kasıgı verebilirsiniz
Asynm Kedigiller benim kızımda bir ara oldu korktum doktora gittim susuz kalmış su ver biraz dedi canım 3 yada 4 aylık felandı sanırım kafana takıldıysa bir doktora git istersen
redizepol1 Kedigiller benimki de böyleydi doktor su ver azıcık havalar sıcak dedi. Düzeldi şuan 4 buçuk aylık. Sanırım su verme diyen doktorların öyle deme sebepleri çocukların mideleri su ile dolmamasini sağlamak. Hatta tek doktora değil 3 doktora gösterdim biri verme dedi. Karni doyarsa emmez dedi. Bende emzirme sonrası verdim
sehpayacarpanserceparmak_ Bebek degilde sen yeterli su tuketmemissindir,sabah benim oglumunda boyleydi korktum hemen 1.5lt suyu bitirdim ondan sonraki emmesinde rengi acilmisti bol bol su icin