Kuzeytoo Bugün kan verdim , beynim asla basmıyor beta değelerine 0,150 yazıyor ama 0.15 yani ? Anlayan var mı nolur beni bi aydınlatın
Aselli Kuzeytoo benimde öyleydi aile hekimim hamile değilsin dedi dedim ben de tuhaflık var 1 hafta sinra gel o zaman dedi bir hafta sonra 400 kusurlerdeydi
Aselli Kuzeytoo umut vermek istemem ama geç döllenme olmuş da olabilir bende de 0.2 idi 2 hafta sonra hamile olduğumu ogrendim
Kuzeytoo Aselli 2 hafta sonra regl gecikince mi anladınız peki nasıl anladınız yani? Aslında benim 12 gündür bi kanamam var onun için gittim tam sayım kan aldılar sonuçlarımı yarın göstericem doktora. Hormon ve betaya bakalım dedi. Ultrasonda bişey çıkmadı
Aselli Kuzeytoo bende şişkinlik bel ağrısı ve 2 damla pempe yerleşme kanaması oldu keskin bir ağrı oldu bitti WC ye gittiğimde anladım ki yerleşme kanamam olmuş ertesi gün aile hekimine gittim kanda çıkmadı anlattım durumu dedi haftaya gel varsa sonucun artar gittim hamileymisim