deletedmom4842 Kızım 10 aylık.Çok daha küçük olsaydı belki zor olabilirdi ama güvenilir yerdeydi sonuçta.Hiç yabancılık çekmez insanları seviyor.Teyzeleri de tam oyun arkadaşı.Kızımı bırakıp dışarı çıktığımda tabii ki özlüyorum.Enerji depolamaya zaman zaman ihtiyacımız oluyor.Bebeğimiz bizim herşeyimiz fakat insan kendine de vakit ayırmalı bence.Fırsatınız olursa sizde bir şekilde değerlendirin 🤗