Elisa_06 https://imgyukle.com/i/rsUhpq https://imgyukle.com/i/rsUiZY iki gündür kızımın vücudun da çıkıyor anlamadım
Haticeeee123 Elisa_06 sivilce gibi deglmi el ve ayakta var gördüğüm kadarıyla el ayak hastalığı varmış bnde ilk defa duydum bizde de çıktı 1 hafta falan önce doktora götürdüm elbsusk hastalığı dedi bı tane ağrı kesici yazdı gönderdi kendiliğinden geçermiş oyle dedi korkmsyin veya içiniz rahat olsun diye sizde bı gosterin
Haffuse Elisa_06 pire ya da karinca olabilir… Bana hediye edilen kuru cicekler pirenmis, kizmi da isirmislardi, bu isiriga benziyor… Tabii bence de canim, bi hekime goster🤗 cok gecmisler olsun