Sare3437 Kizlar sorum su aksam ezanindan sonra yikanma dediler ilk dogumum ve kim ne derse mecburen inanaiyorum ama hava okadar sicakki kokustum resmen ya yaniyo heryer gece dus alinsa ne olur siz ne yaptiniz lutfen acil cevap
kizimveoglum34 Sare3437 Canım ben alıyordum kayınvalidem alma desede aldım bi zararını görmedim şöyle düşün lohusalık süreci kadının kendine geldiği vucudunun düzene girdiği bir dönem gerisi hurafe
Beraninannesii Sare3437 Yaa sacmalamasinlar bende Haziran’da doğum yaptım her fırsatta kosuyordum sıcak duşa sütün daha iyi gelir demişti bana hastanedeki ebe vallahi insanlar k.çlarinddan hurafe uyduruyorlar artık 😅
gencmom_ Sare3437 bende korkup 20 gün falan duş alamadım ne gerek var korkmaya hiç bişey olmuyor dua et ve gir sadece annem bana kızım ilk girdiğinde hafif başın döner sonrası normale döner diye uyarmıştı öyle oldu gerisi boş
oglumubeklerken gencmom_ 20 gün falan duş alamadım 20 gün hiç mi yıkanmadiniz yoksa 20 gün boyunca sadece gündüzleri mi yikandiniz
Sare3437 gencmom_ benimde 1 ay olacak en son dayanamdim valla allahim korusun gorunen gorunmeyen herseyden
minnoscan Sare3437 ilk defa duyuyorum ne alakası varmış fırsat buldukça girin suya rahatlayın öyle şey mi olur
Polannem Sare3437 ılık su süt için de iyi oluyor. Her fırsatta duş alırdım o yüzden☺️ Büyükleri kalsa ohooo değişik değişik şeyler çıkarıyolar. Kimseyi dinleme bildiğini yap sen ☺️
Yesillimon Sare3437 İnanma cnm şuan bende lohusayim genelde akşam giriyorum duşa bişey olmuyor hatta bebeğimi bile akşam yatırmadan yıkıyorum.
Mom_babyy Sare3437 ben sabah bide gece uyumadan önce alıyordum 10 11 gibi falan öyle birşeyde duymadım duysaydim da boşty çünkü aşırı terliyordum mecburen yani böyle şeylere pek inanmıyorum ben ya
Sare3437 Mom_babyy valla bilincime oyle yerlestirdilerki herseyden korkmaya baslafim yoksa mumkun degil hergun dus alan biriydim
Emineec Sare3437 sezeryan oldum doğum yaptım ertesi akşam çıktım hastaneden eve gelir gelmez banyomu yaptım istediğim her an duşa girdim doğumum Eylül de yaptım lütfen dinlemeyın kımseyı herkes mutlaka bır şey dıyor her an ıstedıgınız de duşunuza gırın rahatlayın
Mom_babyy Sare3437 boşver kimsenin ne söylediğine bakma ihtiyaçlarını karşıla hele bir bu sıcaklarda ben Ocak ta yaptık ona rağmen her gün sabah akşam alıyordum takma o ksdar sende