Ise yeni girdim 5 ay oldu cok agir bir iş asgari ucretle calisiyorum gece gunduz 2 vardiya cocuguma kaynanam bakiyor esimde 3 vardiyali calisiyor gece mesaisine gidecek oldugimda cocugumla kaynanama gitmek zor oluyor gece 12 de duraga cikiyorum hele kişin daha da zor uzak ve acikcasi korkuyorum biraz da o saatte sokaga cikmaktan
Esim bugun sormuş 13 bin tutuyor ehliyet almak 2 bucuk taksitle odersin alirsan dedi arabamizin kredisi var evimiz kira 5 aydir aldigim maastan 5 kurusum yok hepsini eşime veriyorum ehliyet almak cok istiyorum en azindan kendim icin bi sey yapmiş olurum diyorum.
Sinavi gecemessem burnumdan getirir esim yapabilirmiyim hic araba gecmişim yok esim 3 kez kullandirdi gecen baya bi yarim saat falan yol gittim ama gozum korkuyor lutfen bi yol gosterin