Roza28 Merhaba anneler. Kızım üç yaşında. Daha önce süt içmezdi bu ara istiyor ancak içtikten hemen sonra karnı ağrıyor. Normalde gazlı bir çocuk, karnı da şiş. Laktoza alerjisi olabilir mi? Bu durum hakkında bilgi sahibi kimse var mı?