Benimle asla oyun oynamıyor yanınada otursam sürekli bi temas mızmızlanma asla ben varken kendin kendine oynamıyor. Mutfakta bacağıma yapışık tuvalette bile peşimde 😃 Babasıyla ben yoksam kendi kendine oynar babası uzanır oğlum takılır ama beni görünce ağlamaya başlıyor neden böyle ne zaman geçiyor var mı benim gibi olan??