İnce alt ve üst içinde atleti var ama artık bir zahmet sıcaklar geldi üstündeki olmadan atletle yatırmaya başladım tamamen zıbınla yatırsam diyorum artık aslında üstünü asla örtmeyen bir bebe olduğu için hep açık onu da düşünüp ne bileyim zıbına daha geçemedim ama 🥲