Herkese selam, bu forumdaki ilk entry im. Cevap verebilirseniz çok sevinirim. 3,5 aylık bir oğlum var 1 ay erken geldi 35+5 te. Geceleri çok sık uyanıyor. Aralıksız uyku süresi 2,5 saat falan diyebilirim. Besleyip yatırdıktan sonra da yine uyanıyor. Emzik düşünce uyanıyor. Geceleri kalkmaktan çok yoruldum. Ne zaman düzenli uzun ve kesşntisiz bir uyku uyuyacağız merakla bekliyorum. Bebeğim formül sütle besleniyor. Beni emmiyor çok üzülüyorum. 4 hhaftadır da meme reddi yaşıyoruz aşamadık bir türlü. Herşeyi denedim diyebilirim. Tecrübrlerinizi aktarırsanız sevinirim