O1Anne aynı şikayetle gittim bel fıtığı çıktı, topuklarınız üstünde yürümeyi deneyin, 5-6 adım atabiliyorsanız rahatça güzel, aksi halde en kısa zamanda doktora gidin. Bahsettiğim topuk testi sinirlerin zarar görme durumuyla ilgiliymiş, doktor bana ameliyat olsan yine tekrar etme riski var bu testi yap eğer ayağın sen istemeden yere düşüyorsa acilen gelmelisin demişti. Tabi dileğim çok daha basit bir kas ağrısı olması, geçmiş olsun 🌷