Görünüyorsunuz hemen anlaşılıyor aslında anne ve kızı olarak 😄💝💝
1Annevekizi Adım ve soyadım kısa ve net 😃
1Annevekizi liseden arkadaşlarımın bana hitap şekli 😁
1Annevekizi Kızıma tatlıcanım diyordum sonra nick olarak yaptım
1Annevekizi Ömer Berâ’nın Annesiyim 😍
[silindi] oğlumla anası 😁
[silindi] gerçekten öyle 🤭💝
bebitonunannesi_ kızımla anası😄
4 çocuğum olduğu için 😂
1234___ ayy maslh biz bi tanesine yetişemiyoruz canm 🥺💝🤗
Direk ismim dümdüz 😅
-_Esra_- 😄💝
jap anlamı ne acaba🤭
Tatlican çok şeker 🤗💝
Beraninannesii 😍🥰🥰
1Annevekizi kızım olursa koyacağımız isim😢
hayal_perest inslh en en yakin zamanda canm 🥺💝💝
1Annevekizi kızlarıma çiçek benzetmesi yapmamdan ötürü 😂💕
anneyeofdenmez çok şekerce😍🥰
1Annevekizi benimkiler büyüdü artık en küçüğüm 3 yaşında
1Annevekizi yaratıcılık diye ben,ismim xbjdjdmdmd
Aaayysseee canım açık adres verir gibi😄💝
1Annevekizi japonun jap’ı 😂
1234___ ayy maslh ya😍💝
1234___ ay kaç yaşındasınız merak ettim
1Annevekizi Kızım ve benim isimlerimizin kısaltması 😊
Meri-Mel 😍
Meri-Mel 😍😍😍