Kızım 8 aylık alkış diye tekrarlayıp alkış yapar çak yapar, anne. Baba, mama ve gel kelimelerini söylüyor, birde şu ara elinden birşey aldığımızda hayır diyor😂😂😂 oda benim hatam oldu tv ünitesinine tırmanıp ordaki eşyaları indiriypr bende gidip ısrarla anlattım 1 aydır aynı şeyleri en sonunda almıyoruz hayır dedim 3-5 kez bunu duydu ve ordan hayırı öğrenmiş😬 çok fenalar dikkat etmek lazım.