Hayır kesinlikle bebeğinizi başka bebekler ile kıyaslamayın emeklemek şart değil tüm doktor bunu diyor zaten yürümekte 1,5 yaşa kadar kabul ediliyor benim bebeğim 10,5 aylık 1 haftadır emeklemeye başladı, tutunuyor dizlerinin üstüne kalkıyor ama komple kalkamıyor hiç problem etmedim sende etme , her bebeğin gelişimi gerçekten farklı benim komşumun kızı 9 aylık yürümeye başladı 🤷🏻♀️ herşeyin bi zamanı var , gelişimi normalse eğer sizde yanılmayın, bende bazı sebeplerden dolayı aktivite yaptıramadım hep yatakta kucaktaydı bi iki pratik yaptık alışmaya başladı. Düşçek diye korkmayın kalktığında engellemeyin düşünce hemen kucaklamayın, ayaklarını siz emekler gibi hareket ettirin zamanla öğrenir mutlaka , adım atması için de biraz destekleyin ama inanın emeklemek şart değil , yürümesi de 1,5 yaşa kadar normal kabul ediliyor. Bana hep diyorlar aaa hala yürümüyor aaa hala tutunup gitmiyor benim torunum benim bebeğim şöyle böyle , kulak asmayın yine diyorum her bebek farklıdır. Yaşında olan bebeğimiz var ailede hala dişi yok mesela , bazılarının yaşı gelmeden 6-7 dişi oluyor 🤷🏻♀️ 5 parmağın 5i bir değil , kardeş bile kardeşe benzemez :) üzülmeyin sakın, dokturunuz bi sorun görmüyorsa zamana bırakın