1 yaşına yeni girdi kız bebek ama sürekli saldırganlık yapıyo yüzümü kolumu tırmalıyor resmen canımı acıtacak kadar geri çekilsem ağlama krizi geçiriyo bazen istemsiz kızıyorum bazen sakince canımı acıtıyorsun kızım diyorum internetten araştırdığım kadarıyla ama ne yapsam boş sizdede oldu mu olduysa nasıl unutturdunuz ne yapabilirim yardımcı olabilir misiniz