2,5 yaş oğluma tuvalet eğitimine başladım 10 gündeyiz gündüz hallettik sayılır bugün hiç kaçırmadık mesela. Ama gece uykusundan kalkıp tuvalete gitmek istemiyor çok ağlıyor uyandırınca her çocuk mu böyledir ne yapmalıyım bilmiyorum, öyle iki dk mızırdanma falan değil hıçkırarak ağladı dün gece