Ebruli_38 ayy ben saatlerce ağladığımı biliyorum bırakmıyor mememi diye🥹
taaammm 3,5 ay hiçbir şey yapamadım artık bildiğiniz oturarak uyuyordum
biri bana bi kaç ay içinde biticeğini söyleseydi daha sakin olabilirdim
tuvalete bile gidemiyordum, emzirdiğim yerde yemek yiyordum
şimdi 7 aylık olacak uzun uzun emse keşke diye üzülüyorum
hiç aklıma gelmezdi diyorum bu bebeğin meme istemeyeceği🥹🥹🥹
kendimi gördüm
altını açınca anlam veremediğimiz şekilde ağlıyordu o da 3 aylıktan sonra bitti
kendini güvende hissediyor, daha dış dünyaya alışamadı kokunuzu istiyor
biliyorum bunları belki çok duyuyorsunuz ama inanın göz açıp kapayıncaya kadar geçiyor ve siz bilseydim kendimi bu kadar yıpratmaz tadını çıkartırdım emzirmenin dersiniz🥹🥹🥹