Bebeğim 1 ay 9 günlük ilk memeye tuttuğumda kavrayıp çekiyor yudumluyor sonra memeden ağzını çekiyor daha sonra tekrar kafasını getirip emmek istiyor ama bu sefer savaş veriyor meme ağzından kayıyor kavrayamıyor kafasıyla gelip gidiyor falan bu tarz şeyler yapıyor ben de ağzına tekrar alması için uğraşıyorum biraz uğraştıktan sonra gelişi güzel tekrar ağzına alıyor ama gerginleşiyor o an. Neden böyle oluyor anlamadım acaba meme de tükürük var ağzından kayıyor diye mi dedim ağzını sildim memeyi sildim tekrar aynı.