Selamlar,bebeğim beş buçuk aylık ve sütüm artık yetmiyor,meyve sularına geçtik aynı zamanda püre şeklinde de vermeye başladım ama çok sevmiyor,yoğurda katıp veriyorum çok az yiyor ve haliyle doymuyor,e süt yok,dedim mama alayım,mamadan da hipp aşırı kusturdu,sma aldım onu da hiç beğenmedi ve içmedi,doktorumuz ilgisiz doğru düzgün cevap da alamıyoruz şehir değiştirdik zaten yeni bir doktor bakacağız,bu süreçte doyması için ne yapmalıyım sizce kıymetli anneler,sevgiler ✨