Aliiaras benim kızım da 2 ya da 3 aylık olduktan sonra ayak terlemesi başlamıştı. Su gibi olup sonra soğuyordu sanki üşümüş gibi sürekli çorap değiştiriyordum. Takipli doktoruna sürekli sordum ama o tek başına bunun anlamlı olmadığını anne ya da baba ikisinden birinde de bu sorun varsa genetik demişti. Emerken özellikle kafa terlemesinin çok normal olduğunu çünkü yüksek efor sarf ettiklerini söylemişti. O öyle diyince ben de ayak terlemesini kurcalamadım açıkçası. Şu anda 13buçuk aylık olduk eskisi kadar çok terlemiyor ayakları ama tabi yine oluyor arada.