Yani benden çok korkuyor olamaz kimse 😂 ne normal nede sezeryen doğurmak istiyordum doktorum neredeyse yalvarıcaktı bak gel normal doğur diye ama yok beni illa bayıltın yoksa ben ölürüm diyodum 😂 ölmedim sezeryen oldum ama şöyle söyleyebilirim belden yapılan iğne çok kötü yaptı beni tansiyonum düştü vs ama sakinleştirici yaptılar hemen sonra çekiştirmeler oldu ama asla ağrı acı yoktu hatta habire doktoruma şey diyordum ne zaman başlıcaksınız midem bulanıyor halbuki çocuk doğdu doğcak 1-2 dk içinde sesini duydum kucağıma verdiler öptüm kokladım sonra nolduğunu hiç hatırlamıyorum 😂