Bykozn merhabalar. Ben de devlet hastanesinde o testi yaptırdım. Hafif risk cikti sizinki gibi. Dünyalar başımıza yıkıldı. Hemen özel bir hastanede feral dns diye bir test yaptirdik. 6 bine. Bütün genetik hastalıkların olup olmadığına bakıyordu. Cok sukur bir risk cikmadi. İçimiz rahat bir şekilde evimize döndük. Ama doğuma kadar da hep bir acaba dedim. Cok sukur kuzum cok sağlıklı dünyaya geldi🥰 size de o testi öneririm. Sanırım devlet hastaneleri de yapıyor ama sonuç bir ay sonra çıkıyor sanırım. Bizim 10 günde çıkmıştı. Sakın uzulmeyim🤲🤍