Arkadaşlar 2 aylık bebeğim var bugün eczaneden ilacını alırken eczacıya sordum rezeneli damla var mı diye oda rezene değil ama bay bay night diye bi damla var onu vereyim içinde Melisa papatya ıhlamur extresi var dedi aldım sizce kullanmalı mıyım tereddüt ettim kullanan var mı aranızda tamamen bitkiselmiş ilaç da değilmiş