Kbr-M-E Ben mamasına zeytinyağı katıyordum, poposunu zeytinyağına batırılmış kulak çubuğuyla uyarıyordum onun dışında o aylarda pek yapacak bir şey yok sanırım. Benim ki 11 aylık geçen hafta fena kabızdı ek gıdada bir takım şeyler yaptım bide doktor şurup verdi oda iyi geldi. O şurup da 6. Aydan itibaren ama yoksa önerirdim devam ederse kabızlık doktorunuza danışın