Kizlar bebisim 5.5 aylik bir kizce. Uydugumu iki oda da gun boyu gunes aldigindan cehennem gibi sicak. Odadaki termometre 28-29 sanaliysak 27 gosteriyo. Odanin cami acikken bile hafif bi esinti var fayda etmiyor gibi. Gece uyuyanin uzerine kar yagar diyor buyukler, ben bu sartlarda kizimi nasil giydirip uyutmaliyim sizce. Tavan vantilatoru var ama tam onun besiginin uatunde gibi onu da kullanmiyorum zarar verir diye. Sizce ne yapmaliyim?