Biranne_birbebe Zinnureyn37 Haribo42 bende bebeğime kullandım gayet iyiydi giydİriyosun değişirkende yanlardan yırtılıyo kolay çıkıyo. Bence dene beğenmezsen birdahakini normal alırsın
otose_san Zinnureyn37 kızım 6 aylık, sleppy'nin külot bezini1-2 aydır kullanıyorum, memnunum ben, giydirmesi - çıkarması çok daha kolay oluyor, taşma vs de 2 defa dışında yapmadı