Arkadaşlar ilk bebeğim çok sıkıntılarla şükür dunyaya getirdim annem de kaynanam da baktı ilk günler memleketten geldi kaynanam alttan alta birbirimizi sevmeyiz laf soyleriz ama eşime yansıtmayiz eşim farkındadır o ayrı bazı olaylar oldu neyse kısa dan gireyim konuya bebeğim ilk zamanlar ona gelince sanki etinden et koparircasina ağlardı hatta bu çocuk sorunlu bile dedi kavga ettim kaynanam gitti çocuğumun ağlamaları akşama azalarak bitti . Bebeğim normalde ağlamaz biri onunla konuşup severken bugün eşim kaynanama bebegimizi gosterirken ilk defa yüzünü buruşturup hıçkıra hıçkıra ağlamaya başladı görür görmez eşim bile kızım sen kimseye aglamazdin gorunce ne oldu Allah Allah diyip telefonu çevirince sustu aklıma ilk günlerdeki ağlamaları in o gittikten sonra kesildiği aklıma geldi acaba bebeğe cimcik mi atiyordu ağlaması için birşey mi yapıyordu yoksa enerjisi kötü ondan mı diye düşünmeye başladım çünkü memlekete gitmeden hemen önce bebrgime aksamlari çok ağla bunlsri perişan et demisligi vardır akşamları eşim hep işte nerdeyse akşamları bakan benim bebeğime