Merveio14 Anneler selam Kızım 2 ay 19 günlük kabızlığı başlayalıdan beri gazı bana mis koksada aşıırııı kötü kokuyormuş öyle diyorlarrrr 😂 yarın doktora gideceğim ama sizinde bilginizi almak istedim neden oluyor acaba
beyzzsenturkk_ Merveio14 valla 5,5 aylık 5,5 aydır buram buram kokuyor kabız da değil ama öyle bir koku yani odayı imha ediyoruz😂😂😂 şaka bi yana ek gıda zamanı bu koku daha kötüymüs kuslar söyledi
Mircet Merveio14 benim kızımında öyleydi Ya doktora bile sordum ne güzel çıkartıyor Ya bakma kokusuna demişti 🤣
Merveio14 AnnaKarenina_ şimdi arkadaşımla konuştum üşüttüyse oda olur diyor hava çok sıcak giydirsem terliyor zıbın şort giydiriyorum üşütüyor muyum acaba 🥹
Merveio14 beyzzsenturkk_ ahahahahh😂 böyle ekşi bir koku olamaz ya 😂😂😂😂 her gazını yaptığında kahkaha atıyorum,o küçücük poposundan çıkan kokusuna ölüyom ölüyommm 💖💖💖 ama korkuyorum üşütmeden kaynaklı mı diye, wala aklım çıkıyor
AnnaKarenina_ Merveio14 niye üşüsün ortalık yangın yeri bende kısakol şort yatırıyorum oğlum 19 aylık hatta cam bile açıyorum püfür püfür essin diye
Ballrengiii Benim oglumunda oyleydi😂 kaçıyordu herkes normal demisti doktorumuz 6 7 günde bir kaka yapıyordu kilosu o zaman normaldi ancak sonradan az almaya baslamisti
Merveio14 AnnaKarenina_ doğru diyorsunda ne bileyim bazen aklım çıkıyor birde bu ara aşırı hassas ve duygusalım heralde ondan böyle pimpikleniyorum
beyzzsenturkk_ Merveio14 yok be pis boğazlılar yiyip içip yatıyorlar benim ki şimdi dönmeye de basladı her döndüğünde pata küte salıyor valla burnumun direği sızladı temiz havaya hasret kaldım 😂😂😂😂