Azraada58 muzicelerim2 bende birkere verdim sonra cesaret edemedim bide agız kenarlarında kırmızı nokta cıktı sanırım alerji oldu
livanurvealpinannesi61 muzicelerim2 2 yaşa kadar uzmanlar süt önermiyor hatta hiç önermiyor. Benim oğlum 29 aylık süt vermiyorum ben. Kızıma 27 aylıkken verdim aşırı dokundu 1 yıl sonra sütü kestim doktor verme dedi. Birçok zararı var malesef.
Zera Genelde onerilmiyor, arastirabilirsiniz sutun hicbir faydasi yokmus. 4,5 yasinda oglum hic vermedim.
Nursena0606 muzicelerim2 her gün bu konuda post açılıyor. İnsanlar sağlıksız demekten yoruldu. Bu postu açanların sütün sağlıksız olduğunu bile bile vermek istemesini ve yanına yoldaş aradığını düşünüyorum. Hani ben veriyorum diyen çıksın da vicdanım rahatlasın. Arkadaşım süt zararlı bir vermiyoruz. Vermek istiyorsan da hiçbir doktor 2 yaş altı önermiyor. Direkt olarak içirmeyi önermiyor. Kefir, ayran içirebilirsiniz